Kosár
Összesen:
0 Ft
  • Tavaszi dekoráció
  • Kerti dekoráció
  • Napelemes lámpa
  • Karácsonyi dekoráció
  • Dekorációs kellékek
  • Ajándéktárgy
  • Dekoráció
  • Szabadidő, Hobby
  • Otthon
  • Háztartási gép
  • Egészség, szépség
  • PC, Laptop, Mobil
  • TV-szórakozás
  • Termékek

    Hiányosan érkezett megrendelés

    Kedves Vásárlónk!

    Nagyon sajáljuk, hogy kollégáink gondos odafigyelése ellenére hiányosan érkezett meg a csomagod. Szeretnénk, hogy minél előbb rendezni tudjuk az esetet, mert számunkra rendkívül fontos, hogy továbbra is érdemesek legyünk a bizalmadra. 

    Az ügy mihamarabbi rendezése érdekében kérjünk, hogy töltsd ki az alábbi űrlapot. Biztosíthatunk, hogy az űrlap beküldése után kollégáink nagyon rövid időn belül kielégítő megoldást fognak kínálni a felmerülő problémádra.

    Mi történik az űrlap kitöltése után?

    1. Kollégánk megvizsgálják a bejelentésed, leellenőrzik a csomagolásról készült kamera felvételeit, illetve a futárszolgálatnál rögzített csomag súlyát is, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy a termék ténylegesen kimaradt-e a csomagból.

    2. A bejelentést követően kollégánk haladéktalanul felveszi veled a kapcsolatot, a termék mihamarabbi pótlása/értékének visszatérítése érdekében. 

    3. A határidőn belül bejelentett hiányzó termék pótlásával/értékének visszatérítésével kapcsolatos esetlegesen felmerülő költségeket cégünk vállalja.

    Név
    E-mail
    Megrendelés száma (85701- számsorral kezdődik)
    A hiányzó termék(ek) neve/cikkszáma és darabszáma, egyéb megjegyzés
    Szerepel a számlán a hiányzó termék?
    Igen
    Nem
    Melyik kártalanítási megoldást preferálod? (Az általános szerződési feltételek szerint fenntartjuk a jogot az igény felülbírálására)
    Visszatérítés esetén a bankszámla száma és a számlatulajdonos neve (Megvizsgáljuk, hogy lehetséges-e a termék pótlása, vagy az összegét visszatérítjük.)
    Elfogadom az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.
    igen

    Adatkezelési tájékoztató

    Tekintettel arra, hogy a csomagok kézbesítését külső futárszolgálat végzi és a futárszolgálat részére a panaszbejelentésnek a csomag kézbesítését követő 72 órán belül kell beérkeznie a futárcéghez, a vállalkozás jogos érdeke és vásárló együttműködési kötelezettsége alapján a sikeres teljesítés érdekében az alábbi intézkedéseket várja el a vásárlótól:
    A fogyasztó az általános szerződéseink elfogadásával vállalta, hogy a kézbesített csomag átvételét követő 24 órán belül leellenőrzi a csomagban található termékek mennyiségét, kiegészítők meglétét és azt, hogy a terméken található-e fizikai külsérelmi nyom, sérülés. Az esetlegesen felfedezett hiányt, sérülést a vásárló köteles késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben jelezni a vállalkozás részére.
    Ha a vásárló a csomag kézbesítését követő 48 órán belül nem jelzi, hogy a termék hiányos vagy sérült, azzal elismeri, hogy a terméket épségben, megfelelő darabszámban és minden kiegészítőjével együtt hiánytalanul megkapta.