Mikor kapom meg a csomagom?
Kedves vásárlónk!
Manapság természetes elvárás, hogy tájékoztatva legyunk, hogy a rendelés után mennyi időbe telik, mire megkapjuk a csomagunkat. Ennek megfelelően egy jól átlátható rendszert vezettünk be áruházunkban, ahol minden terméknél külön-külön feltüntetjük a várható szállítási időt, illetve a megvásárolandó termékek kosárba helyezése után a rendszer automatikusan kijelzi a várható szállítási időt, így egyértelműen megtudhatjuk már a rendelés leadása előtt, hogy mikorra várhatjuk a csomag kiszállítását.
1. Amennyiben már leadtad a megrendelésed és kaptál e-mail értesítést arról, hogy a csomagod átadtuk a futárszolgálatnak, akkor a következő munkanapon nagy valószínűséggel kiszállítják azt neked. Pontosabb információt a futárszolgálat (pl. GLS) weboldalán kaphatsz az e-mailben kapott csomagszám megadásával.
GLS Csomagkövetés
2. Amennyiben még nem adtuk át a csomagod a futárszolgálatnak, abban az esetben érdemes elolvasnod az utolsó e-mailünket amiben leírjuk, hogy mi történik a megrendeléseddel. Ha regisztráltál az áruházban, akkor a profilodban is meg tudod ezt nézni. A rendelés feldolgozásának folyamatárol az oldal alján tudhatsz meg többet.
A rendelések feldolgozása és annak ideje leginkább attól függ, hogy a megvásárolt termék, vagy termékek saját raktárunkban vannak-e. Eszerint normál esetben szezonon kívül (ünnepi időszakok, black friday stb.) a raktáron lévő termékeket 1-2 munkanapon belül, a külsö raktáras termékeket 2-3 munkanapon belül átadjuk a futárnak, aki az átadást követő munkanapon szállítja azt ki.
3. Ha most szeretnél leadni megrendelést, akkor az alábbiak szerint tudhatod meg, hogy mikor kapod meg a csomagod.
Szállítás azonnal, raktárról
Amennyiben raktáron lévő termékeket rendelsz, ez a termékoldalon azonnal, raktárról felirattal van feltüntetve, akkor csomagod várhatóan a feltüntetett időn belül pl. 1-3 munkanapon belül, akár még aznap átadjuk az általad kiválasztott futárszolgálatnak. Futárszolgálataink 1 munkanapos szállítási határidővel szállítanak, így a feltüntetett esetek többségében már akár következő munkanaő meg is kaphatod a csomagod. Fontos, hogy a csomagodról részletes információkat küldünk és a profilodban, illetve az értesítő e-mailben is nyomon tudod követni a csomag állapotát.
VIP Expressz kiszállítás
Amennyiben a megrendelésed sürgős, kérjük a megrendelés leadásakor válaszd a VIP expressz szállítási módot, így amennyiben hétköznap 13 óráig leadod a megrendelésed, még aznap átadjuk a futárszolgálatnak. Ez az opció természetesen csak a saját raktáras termékeink esetén vehető igénybe.
Honnan tudom, hogy melyek raktári termékek és melyek külső raktáras termékek?
A termék adatlapján minden esetben fel van tüntetve a termék elérhetősége.
- Ha azt látod a termék oldalon, hogy "X-Y azonnal raktárról" akkor a termék raktárunkban van, elérhető a VIP expressz kiszállítási mód.
- Ha azt látod, hogy "Várható csomagfeladás x-y nap" akkor a termék külső raktárunkban van és ezt a terméket nem tudjuk expressz szállítással küldeni.
A feltüntetett információk tájékoztató jellegűek, ezért kérjük vedd figyelembe, hogy a kiemelt forgalmú időszakokban (pl Black Friday, karácsony előtt) megnövekedett rendelésszám miatt előfordulhat, hogy nem tudjuk átadni egy munkanapon belül a csomagod, de erről mindenképp értesítünk. Minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy meg legyél elégedve a gyorsasággal és a csomagolás minőségével. Bízunk benne, hogy máskor is visszatérsz hozzánk, ezért megfeszített tempóban dolguzunk azért, hogy minél előbb kézhez kaphasd nagyszerű termékeinket.
Szállítás logisztikai központban lévő termékek esetén
Amennyiben a termék adatlapján nem látod, hogy xy darab azonnal raktárról, hanem egy "A várható csomagfeladás x-y nap" hoz hasonló felirat jelenik meg, az azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincsen a csomagoló raktárunkban, hanem megrendelés esetén azt a külső raktárunkból, esetleg beszállítónktól szállítjuk be. De ne aggódj, ez nálunk nagyon gyorsan megy, mert kizárólag magyarországon lévő raktárakból dolgozunk. Add le nyugodtan a megrendelésed, mert legkésőbb 1-2 munkanap alatt beérkezik hozzánk a termék és azt követően átveheted, vagy átadjuk a futárnak.
Fontos tudnod, hogy minden raktárkészlettel kapcsolatos információ valós adatokon és rendelkezésre álláson alapul. Raktáraink online összeköttetésben vannak egymással, ezért csak azt tudod megrendelni, amit szállítani is tudunk. Amennyiben a termék sem nálunk, sem pedig a külső raktáron nem elérhető lekerül a weboldalról, így minimalizálni tudjuk a későbbi szállítási problémákat.
Kérjük vedd figyelembe, hogy a kiemelt forgalmú időszakokban (pl Black Friday, karácsony, húsvét előtt) a szállítmányozó cégek leterheltsége miatt előfordulhat, hogy 1-2 nappal később érkezik be a termék, de minden erőnkkel azon dolgozunk, hogy meg legyél elégedve a gyorsasággal. Bízunk benne, hogy máskor is visszatérsz hozzánk, ezért megfeszített tempóban dolguzunk azért, hogy minél előbb kézhez kaphasd nagyszerű termékeinket.
Ne feledd! Számunkra az az igazi siker, ha te elégedett vagy és másoknak is elmeséled, hogy nálunk élvezet volt vásárolni.
A megnövekekett karácsonyi forgalom és a kimelt Black Friday kampány alatt is törekszünk vásárlóink színvonalas, minőségi kiszolgálására. Kínálatunkban rengeteg törékeny, limitált termék található, mely sok esetben nem pótolható, így ezek biztonságos becsomagolása külön odafigyelést igényel, így sajnos plusz időt is. A megnövelt dolgozói létszám és meghosszabbított munkaidőnk ellenére előfordulhat, hogy a megrendelésed 1-2 napos késedelemmel történik feladásra.
Így dolgozzuk fel a megrendelésed
A Megrendelésed után folyamatosan értesítünk megrendelésed állapotáról, attól függően, hogy milyen folyamatokat szükséges elvégeznünk ahhoz, hogy a megrendelésed kiszolgálásához. Ez segít abban, hogy pontosan tudd, hogy éppen hol állunk a megrendelésed feldolgozásával, így könnyebben tudsz kalkulálni a csomagod kiszállítását illetően, hogy felkészülhess a termékek átvételére.
Megrendelésed után az alábbi e-maileket kaphatod tőlünk időrendi sorrendben:
1. A deconline fogadta a megrendelésed
Ez egy automata e-mail, melyet rendszerünk automatikusan küld ha sikeresen leadtad a megrendelésed. Ezáltal fogod tudni, hogy a megrendelésed sikeresen leadtad. Ha nem kapsz e-mailt a rendelés leadása után, kérjük vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot.
2. Díjbekérő banki átutaláshoz
Amennyiben banki átutalással rendelsz, a rendszer automata díjbekérőt állít ki a megrendelt termékekről. Amennyiben Sikertelen lett a bankkártyás fizetés, abban az esetben is ezt az e-mailt fogod kapni.
3. Megrendelés visszaigazolva
Amennyiben raktárkészlet nyilvántartásunk szerint a megrendelésedben szereplő minden termék raktárunkban van, kollégánk visszaigazolja a megrendelést, kinyomtatja, majd átadja a kommissziós munkatársaknak, akik elkezdik összekészíteni a rendelésed.
4. Üdv a fedélzeten
Amennyiben a megrendelésed tartalmaz olyan terméket is, melyet külső raktárról szállítunk, akkor kollégánk elindítja a beszerzést rá és ezt követően kiküldi számodra ezt az e-mailt.
5. Termékeid beérkeztek raktárunkba.
Ezt az e-mailt akkor kapod, amikor a külső raktáras termékek beérkeztek a csomagoló raktárunkba. Ezt követően kollégánk kinyomtatja a megrendelésed és átadja a komissziós kollégáknak összekészítésre.
6. A csomagod átadtuk a futárnak
A csomagod becsomagoltuk, felvittük a futárszolgálat rendszerébe és előészítettük a futár számára, aki elviszi tőlünk a csomagod minden munkanapon 15:30-kor.