Kosár
Összesen:
0 Ft
  • Tavaszi dekoráció
  • Kerti dekoráció
  • Napelemes lámpa
  • Karácsonyi dekoráció
  • Dekorációs kellékek
  • Ajándéktárgy
  • Dekoráció
  • Szabadidő, Hobby
  • Otthon
  • Háztartási gép
  • Egészség, szépség
  • PC, Laptop, Mobil
  • TV-szórakozás
  • Termékek

    Sérült csomag bejelentése

    Kedves Vásárlónk! 

    Nagyon sajáljuk, hogy kollégáink gondos csomagolása és körültekintő odafigyelése ellenére sérülten érkezett meg a csomagod. Szeretnénk, hogy minél előbb rendezni tudjuk az esetet, mert számunkra rendkívül fontos, hogy továbbra is érdemesek legyünk a bizalmadra. 

    Kérjük, hogy a csomag átvételét követően ellenőrizd le a csomag tartalmát és a termékek sértetlenségét és sérülés esetén haladéktalanul, de legkésőbb a csomag átvételét követő 48 órán belül töltsd ki az alábbi űrlapot.

    Fontos! 

    Kérjük mindenképpen csatolj képeket az űrlap megfelelő mezőjében a következőkről:

    • Külső csomagolásról, akkor is ha az nem sérült
    • A belső csomagolás felbontás utáni állapotáról, hogy jól látszódjanak a felhasznált térkitöltők, fóliák. 
    • A termék sérüléséről

    Kérjük vedd figyelembe, hogy a vonatkozó jogszabály szerint hibás teljesítés esetén elsődlegesen javításra/cserére vagy árleszálításra vagy jogosult. A termék árának viszafizetésére csak akkor, ha a termék nem javítható, cserélhető, vagy az jelentős többlet költséget okozna a vállalkozás számára.

    Amennyiben nem tartasz igényt a termék pótlására és el kívánsz állni a vásárlástól, azt a sérüléstől/hibától függetlenül teheted meg a termék átvételétől 14 napig. Ebben az esetben önköltségen kell visszakülded a csomagot cégünk részére. Kérjük ebben az esetben az alábbi űrlapot töltsd ki: https://deconline.hu/visszakuldes

    Mi történik az űrlap kitöltése után?

    1. Kollégánk bejelentik a kárt a futárszolgálatnak aki kivizsgálja a kárt. Kérjük, hogy a kárügyintézés befejeztéig őrizd meg a csomagot a csomagoló anyagokat és a sérült terméket, mert extrém esetben előfordulhat, hogy a futárszolgálat elszállítja azt szemlére.

    2. A bejelentést követően kollégánk haladéktalanul felveszi veled a kapcsolatot, a termék mihamarabbi javítása/pótlása, végső esetben értékének visszatérítése érdekében. 

    3. A határidőn belül bejelentett sérült termék cseréjével, ha ez nem lehetséges akkor értékének visszatérítésével kapcsolatos esetlegesen felmerülő költségeket cégünk vállalja. 

    SÉRÜLT CSOMAG BEJELENTÉS ŰRLAP

    Név
    E-mail
    Szállítási cím
    Megrendelés száma
    A termék átvételének időpontja
    A panasz bejelentésének időpontja
    Csomagszám (tájékoztatóe-mailekben, illetve a futárcimkén is szerepel)
    A Sérült termék(ek) megnevezése és cikkszáma és darabszáma
    A termék(ek) vételára
    Fogyasztó által érvényesíteni kívánt jog:
    Látható a csomagoláson külsérelmi nyom?
    igen
    nem
    Vett fel a futárszolgálat munkatársa kárjegyzőkönyvet a káreseményről?
    Igen
    Nem
    Amennyiben van kárjegyzőkönyv kérjük itt tölts fel róla fotót! (max. 2MB)
    Kérjük írj le minden olyan körülményt és észrevételt ami segítheti az ügy részletes megismerését. (Hiba részletes leírása)
    Visszatérítés esetén a bankszámla száma és a számlatulajdonos neve ahová a termék árát visszatéríthetjük.
    Fotó feltöltése: A csomag külső csomagolásról, akkor is ha az nem sérült (max. 5MB)
    Fotó feltöltése: A csomag belső csomagolásról és a sérült termékről (max. 10MB)
    Plusz képek / fájlok (nem kötelező) (max. 2MB)
    Elfogadom az Általános szerződési feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.
    igen

    Adatkezelési tájékoztató

    Tekintettel arra, hogy a csomagok kézbesítését külső futárszolgálat végzi és a futárszolgálat részére a panaszbejelentésnek a csomag kézbesítését követő 72 órán belül kell beérkeznie a futárcéghez, a vállalkozás jogos érdeke és vásárló együttműködési kötelezettsége alapján a sikeres teljesítés érdekében az alábbi intézkedéseket várja el a vásárlótól:
    A fogyasztó az általános szerződéseink elfogadásával vállalta, hogy a kézbesített csomag átvételét követő 24 órán belül leellenőrzi a csomagban található termékek mennyiségét, kiegészítők meglétét és azt, hogy a terméken található-e fizikai külsérelmi nyom, sérülés. Az esetlegesen felfedezett hiányt, sérülést a vásárló köteles késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben jelezni a vállalkozás részére.
    Ha a vásárló a csomag kézbesítését követő 48 órán belül nem jelzi, hogy a termék hiányos vagy sérült, azzal elismeri, hogy a terméket épségben, megfelelő darabszámban és minden kiegészítőjével együtt hiánytalanul megkapta.