Sérült csomag bejelentése
Kedves Vásárlónk!
Nagyon sajáljuk, hogy kollégáink gondos csomagolása és körültekintő odafigyelése ellenére sérülten érkezett meg a csomagod. Szeretnénk, hogy minél előbb rendezni tudjuk az esetet, mert számunkra rendkívül fontos, hogy továbbra is érdemesek legyünk a bizalmadra.
Kérjük, hogy a csomag átvételét követően ellenőrizd le a csomag tartalmát és a termékek sértetlenségét és sérülés esetén haladéktalanul, de legkésőbb a csomag átvételét követő 48 órán belül töltsd ki az alábbi űrlapot.
Fontos!
Kérjük mindenképpen csatolj képeket az űrlap megfelelő mezőjében a következőkről:
- Külső csomagolásról, akkor is ha az nem sérült
- A belső csomagolás felbontás utáni állapotáról, hogy jól látszódjanak a felhasznált térkitöltők, fóliák.
- A termék sérüléséről
Kérjük vedd figyelembe, hogy a vonatkozó jogszabály szerint hibás teljesítés esetén elsődlegesen javításra/cserére vagy árleszálításra vagy jogosult. A termék árának viszafizetésére csak akkor, ha a termék nem javítható, cserélhető, vagy az jelentős többlet költséget okozna a vállalkozás számára.
Amennyiben nem tartasz igényt a termék pótlására és el kívánsz állni a vásárlástól, azt a sérüléstől/hibától függetlenül teheted meg a termék átvételétől 14 napig. Ebben az esetben önköltségen kell visszakülded a csomagot cégünk részére. Kérjük ebben az esetben az alábbi űrlapot töltsd ki: https://deconline.hu/visszakuldes
Mi történik az űrlap kitöltése után?
1. Kollégánk bejelentik a kárt a futárszolgálatnak aki kivizsgálja a kárt. Kérjük, hogy a kárügyintézés befejeztéig őrizd meg a csomagot a csomagoló anyagokat és a sérült terméket, mert extrém esetben előfordulhat, hogy a futárszolgálat elszállítja azt szemlére.
2. A bejelentést követően kollégánk haladéktalanul felveszi veled a kapcsolatot, a termék mihamarabbi javítása/pótlása, végső esetben értékének visszatérítése érdekében.
3. A határidőn belül bejelentett sérült termék cseréjével, ha ez nem lehetséges akkor értékének visszatérítésével kapcsolatos esetlegesen felmerülő költségeket cégünk vállalja.
SÉRÜLT CSOMAG BEJELENTÉS ŰRLAP
Tekintettel arra, hogy a csomagok kézbesítését külső futárszolgálat végzi és a futárszolgálat részére a panaszbejelentésnek a csomag kézbesítését követő 72 órán belül kell beérkeznie a futárcéghez, a vállalkozás jogos érdeke és vásárló együttműködési kötelezettsége alapján a sikeres teljesítés érdekében az alábbi intézkedéseket várja el a vásárlótól:
A fogyasztó az általános szerződéseink elfogadásával vállalta, hogy a kézbesített csomag átvételét követő 24 órán belül leellenőrzi a csomagban található termékek mennyiségét, kiegészítők meglétét és azt, hogy a terméken található-e fizikai külsérelmi nyom, sérülés. Az esetlegesen felfedezett hiányt, sérülést a vásárló köteles késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben jelezni a vállalkozás részére.
Ha a vásárló a csomag kézbesítését követő 48 órán belül nem jelzi, hogy a termék hiányos vagy sérült, azzal elismeri, hogy a terméket épségben, megfelelő darabszámban és minden kiegészítőjével együtt hiánytalanul megkapta.