Sikertelen bankkártyás fizetés
Kedves Vásárlónk!
Amennyiben online bankkártyás fizetési módot választottad a rendelés megadásakor, de valamilyen oknál fogva nem sikerült a tranzakció, akkor a következőket teheted:
1. Fizetés újrakezdeményezése
A megrendelés visszaigazoló e-mailben található Rendelés nyomonkövetése linkre kattintva a fizetési módnál újra kezdeményezheted az online fizetést.
Amennyiben regisztrált vásárló vagy, akkor a profilodba belépve válaszd ki a sikertelenül kifizetett megrendelést, ahol újra tudod indítani az online fizetést.
2. Banki átutalással történő kiegyenlítés
Sikertelen bankkártyás fizetés esetén a megrendelés végösszegét banki átutalással is kifizetheted. Kérjük utakd át a megrendelés végösszegét részünkre
Kedvezményezett: Bendrobe Hungary Kft
Bankszámla száma: 11742032-21457627-00000000
Közlemény: A megrendelés száma! (kérjük mindenképp add meg)
3. Új megrendelés megadása, régi megrendelés törlése
Amennyiben a fenti opciók számodra nem megfelelőek, kérjük, hogy adj le egy új megrendelést a kívánt fizetési móddal. A sikertelenül kifizetett megrendeléseket rendszerünk 3 nap múlva automatikusan törli.