Kosár
Összesen:
0 Ft
  • Tavaszi dekoráció
  • Kerti dekoráció
  • Napelemes lámpa
  • Karácsonyi dekoráció
  • Dekorációs kellékek
  • Ajándéktárgy
  • Dekoráció
  • Szabadidő, Hobby
  • Otthon
  • Háztartási gép
  • Egészség, szépség
  • PC, Laptop, Mobil
  • TV-szórakozás
  • Termékek

    Sikertelen bankkártyás fizetés

    Kedves Vásárlónk!

    Amennyiben online bankkártyás fizetési módot választottad a rendelés megadásakor, de valamilyen oknál fogva nem sikerült a tranzakció, akkor a következőket teheted:

    1. Fizetés újrakezdeményezése

    A megrendelés visszaigazoló e-mailben található Rendelés nyomonkövetése linkre kattintva a fizetési módnál újra kezdeményezheted az online fizetést.

    Amennyiben regisztrált vásárló vagy, akkor a profilodba belépve válaszd ki a sikertelenül kifizetett megrendelést, ahol újra tudod indítani az online fizetést.

    2. Banki átutalással történő kiegyenlítés

    Sikertelen bankkártyás fizetés esetén a megrendelés végösszegét banki átutalással is kifizetheted. Kérjük utakd át a megrendelés végösszegét részünkre

    Kedvezményezett: Bendrobe Hungary Kft

    Bankszámla száma: 11742032-21457627-00000000

    Közlemény: A megrendelés száma! (kérjük mindenképp add meg)

    3. Új megrendelés megadása, régi megrendelés törlése

    Amennyiben a fenti opciók számodra nem megfelelőek, kérjük, hogy adj le egy új megrendelést a kívánt fizetési móddal. A sikertelenül kifizetett megrendeléseket rendszerünk 3 nap múlva automatikusan törli.