Deconline- Garancia ügyintézés
Kedves Vásárlónk!
A garanciális és szavatossági jogaidról az Általános szerződési feltételinkben vagy a egyszerűen a Fogyasztó barát segítségével is tájékozódhatsz.
Amennyiben a nálunk vásárolt terméknél problémát észlelsz garanciális időn belül, miután használatba vetted a terméket, kérjük a gyors ügyintézés érdekében használd az oldal alján megtalálható Garancia bejelentő űrlapot!
Műszaki segítség a beüzemeléshez a közvetlenül a termék átvétele után: ITT!
Sérülten érkezett csomag bejelentés: ITT!
Hiányos csomag bejelentés: ITT!
Általános kérdések: ITT!
Kérjük vedd figyelembe, hogy a vonatkozó jogszabály szerint hibás teljesítés esetén elsődlegesen javításra/cserére vagy árleszálításra vagy jogosult. A termék árának viszafizetésére csak akkor, ha a termék nem javítható, cserélhető, vagy az jelentős többlet költséget okozna a vállalkozás számára.
Amennyiben nem tartasz igényt a termék pótlására és el kívánsz állni a vásárlástól, azt a sérüléstől/hibától függetlenül teheted meg a termék átvételétől számított 14 napig. Ebben az esetben önköltségen kell visszaküldened a csomagot cégünk részére. Kérjük ebben az esetben az alábbi űrlapot töltsd ki: https://deconline.hu/visszakuldes
GARANCIA KAPCSOLATFELVÉTELI ŰRLAP
A Ptk. szerinti termékszavatossági igény érvényesítése esetén a vállalkozás helyett a dolog gyártóját terhelik a rendelet szerinti kötelezettségek.
[1] A szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontja a termék átadásának időpontja vagy (ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végezte, akkor) az üzembe helyezés időpontja.
A Ptk. 6:159. § (2), valamint 6:173. § (2) bekezdése értelmében kellékszavatossági és jótállási igény alapján a fogyasztó választása szerint
- elsősorban kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a vállalkozásnak - másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva - aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
- másodsorban az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a vállalkozás költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a vállalkozás a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha a fogyasztónak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A Ptk. 6:168. § (1) bekezdése alapján termékszavatossági igényként a fogyasztó követelheti a gyártótól, hogy a termék hibáját javítsa ki, vagy - ha a kijavítás megfelelő határidőn belül, a fogyasztó érdekeinek sérelme nélkül nem lehetséges - a terméket cserélje ki.
DOOR2DOOR Garancia
Cégünk elkötelezett híve vásárlóink színvonalas kiszolgálásának, ezért A Fogyasztóvédelmi törvényben és az Ászf-ben foglalt szavatossággi jogok kiegészítő választható szolgáltatásként kínáljuk neked a Door 2 Door garanciát.
A Door 2 Door Garancia szolgáltatás lényege, hogy a webáruházunkban megrendelt termék garanciális időn belül történő esetleges meghibásodása esetén levesszük rólad a fáradalmas és költséges csomagfeladás terheit. Így több időd marad magadra és családodra.
A gyakorlatban ez úgy történik, hogy ha egy termék vásárlásával egybekötve megrendeled a kiegészítő Door 2 Door garancia szolgáltatást, és ha termék rendeltetésszerű használata során probléma lép fel, nincs egyéb dolgod, mint kitölteni a garancia űrlapot és mi felvesszük veled a kapcsolatot. Kollégáink egyeztetnek veled, hogy a futár mikor tudja elhozni a hibás terméket, illetve gondoskodunk a termék javítása után a visszajuttatásról is.
Ez neked semmilyen extra költséget nem jelent, a szolgáltatás díján felül. Nem kell kimozdulni otthonról és sorban állni sem kell. Nincs egyéb dolgod mint, biztonságosan becsomagolni a hibás készüléket és várni a futárt.
A Door 2 door szolgáltatás díja termékenként mindössze Bruttó 1490 Ft
- A nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodás esetén sem a garancia, sem pedig a Door 2 Door garancia nem érvényes.
- Amennyiben a nem rendeltetésszerű használatra fény derül a termék bevizsgálása folyamán, a szolgáltatónak jogában áll az ügyintézéssel kapcsolatos bizonyítható plusz költségeket a vásárlóra terhelni.
- A termék visszajuttatásáért a szolgáltató csak garanciális okokból kezeskedik, vásárlástól elállás esetén nem
- A termékekre termékenként külön-külön kell megvásárolni a szolgáltatást.
- A szolgáltatást a termék megvásárlása után utólag nem lehet megrendelni
- A szolgáltatás nem ruházható át más termékre, és elállás esetén nem téríthető vissza.
- A nem biztonságos becsomagolásból eredendő károkért cégünk nem vállal felelősséget
- A Door 2 door garancia szolgáltatás minden terméknél igénybe vehető amely vásárlási értéke meghaladja a bruttó 10000 Ft-ot*
- Amennyiben Ön nem rendelt Door 2 Door garanciát, és készüléke meghibásodott akkor is segítünk a termék visszaszállításában. Keresse ügyfélszolgálatunkat bizalommal, és a termék súlyának illetve méretének függvényében Adunk árajánlatot a termék szervízbe történő szállítására.
*Egyes termékek esetén fenntartjuk a jogot, hogy a rendelés beérkezése után a szolgáltatást töröljük a megrendelésből.